Escolab

recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l'avenç de la societat.

Més de 10.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a maig, EscoLab ofereix més de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de grups d'investigació d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del setembre (consulta el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

edutto@ · 01/04/2019 09:58 · Releacionada amb l'activitat "Jornada de màrqueting per a batxillerat"

Hola, sóc professora del CE DOLMEN, Hospitalet. NO PODREM ASSISTIR a la següent activitat que havíem reservat : Jornada de màrqueting per a batxillerat data 17/04/2019 hora de 09:00 a 13:00 Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF Preguem prenguin nota i confirmin la recepció de l'avís. Gràcies!

escolab@ · 22/02/2019 15:26

Benvolguda nuria.rubio@, tal i com s'indica en la darrera frase del mail d'avís d'alliberament de places: "Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres". Si l'activitat surt amb el signe + en vermell, és que ja ha estat reservada per una altra escola abans. En aquests moments, les llistes d'espera són molt llargues i s'ha d'anar ràpid a fer la reserva. Salutacions i sort a la propera.

nuria.rubio@ · 22/02/2019 14:50

Bona tarda, acabo de rebre aquest missatge, però he mirat totes les dates i em posa que estan exhaurides, quin és le dia alliberat? CTIVITAT Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors? Éreu a la llista d'espera i en aquests moments l'activitat ha passat a tenir places disponibles! Si encara voleu apuntar-vos-hi, heu d'anar al web d'EscoLab i sol·licitar la reserva. L'avís s'ha enviat a tots aquells usuaris que eren a la llista d'espera de l'activitat mencionada. Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres.

eac2222@ · 18/02/2019 14:21

A nosaltres també ens ha passat que hem rebut la informació de la inscripció quan la majoria de xerrades ja estaven exhaurides. Fa uns mesos ens vam posar en contacte i ens van assegurar que rebriem la informació així que la tinguessin. Sap greu.

mmarti37@ · 18/02/2019 09:43 · Releacionada amb l'activitat "El cervell humà"

Bon dia, cada curs sol·licitem alguna activitat en la setmana del cervell. Tenim 3 grups de 1r d'ESO i si quedés alguna vacant no sé si seria possible marcar 3 xerrades en 2 dies. Moltes gràcies Mireia Martínez Tomé (directora institut Jaume Balmes)

+ Veure més comentaris

destaquem

Ja tenim els ganyadors de la VI edició del concurs d'EscoLab, Tenim una idea!

La nanotecnologia i les propostes per millorar la qualitat de l'aire de les ciutats, les guardonades

Ja tenim els ganyadors de la VI edició del concurs d'EscoLab, Tenim una idea!