D’aquí no s’escapa ni un microbi! Per què cal un centre d’alta bioseguretat per estudiar malalties d’animals de granja?

data 09/10/2018       hora de 09:00 a 11:00

Centre de Recerca en Sanitat Animal (IRTA-CReSA)​

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Xerrada

L'IRTA-CReSA fa recerca per a millorar la sanitat animal i la qualitat i la seguretat dels productes animals destinats al consum humà (vaques, ovelles, porcs, aus...). Els nostres investigadors cerquen vacunes innovadores i eficaces, estudien la resposta immunològica, desenvolupen tècniques diagnòstiques, duen a terme plans de vigilància i control de malalties… L'IRTA-CReSA compta amb unes instal·lacions tecnològicament avançades úniques a Catalunya, amb laboratoris i estabularis de nivell de seguretat 3 on es pot treballar amb agents patògens que provoquen malalties animals de declaració obligatòria.

En aquesta activitat visitareu l'Edifici CReSA, situat al campus de la UAB. Us explicarem què fem l'IRTA-CReSA, com es treballa en un edifici d'alta seguretat biològica i també fareu un recorregut per les nostres instal·lacions.