Descobreix la recerca biomèdica de l'IDIBAPS

data 17/10/2018       hora de 09:00 a 11:00

Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS)

Visita + Demo

L'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) és el centre de recerca vinculat a l'Hospital Clínic de Barcelona.

Fundat el 1996, hi treballen més de mil professionals que estudien les malalties més prevalents en el nostre entorn, des del càncer i la diabetis fins a les malalties neurodegeneratives i els infarts. La combinació de la recerca bàsica amb la clínica permet transferir amb més eficàcia als pacients els avenços científics obtinguts al laboratori.

La visita se centrarà en l'edifici Esther Koplowitz (CEK), inaugurat a finals de 2010 i que acull uns 350 investigadors membres de 18 equips de recerca diferents. Coneixerem alguns exemples de la recerca de primer nivell que s'hi fa i visitarem un laboratori i les plataformes científiques, on hi ha els serveis compartits com el biobanc, el banc de teixits, i citometria.

Estructura de la visita:

Programació

durada

Benvinguda i presentació de l'IDIBAPS

15'

Presentació del grup de recerca

15’

ES DIVIDEIXEN ELS ALUMNES EN DOS GRUPS

Visita al laboratori + part pràctica

35’

Plataformes de suport a la recerca

35’

Comiat

5’

amparofm@ · 12/09/2018 11:37

Treballo a l'escola d'adults Can Batllo , tinc grup de matí i tarda. Hi ha propostes que nomes son de matí , per tant els alumnes de tarda no poden accedir, és una pena que no poguin tenir acces a aquesta formació. Els alumnes de lles escoles d'adults, estan oberts , els motiva i agraeixen especialment apropar--se al mon laboral pel qual estan fent grans esforços.Es per això que demano, si es possible que tingue present la possibilitat d'ampliar l'oferta per la tarda.