Fes de restaurador per un dia al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

data 26/04/2019       hora de 09:00 a 12:30

Disponible

Laboratori de Natura, Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Taller Pràctic

En un museu de ciències naturals també hi ha restauradores. Però no treballen amb obres d'art. Quines són les tasques habituals del Laboratori de Conservació Preventiva i Restauració? Com es gestiona una col·lecció científica des del punt de vista de la conservació-restauració?

L'activitat us permetrà participar en un simulacre dels tractaments de conservació i restauració que reben els exemplars, des que arriben al museu fins que es col·loquen a les prestatgeries dels magatzems (quarantenes, neteges superficials, embalatges especials, documentació de les intervencions...). Treballarem amb espècimens reals de les col·leccions zoològiques i geològiques.

El taller inclourà un petit recorregut per magatzems i instal·lacions del museu que normalment no es mostren al públic.

AQUESTA ACTIVITAT ES REALITZA AL LABORATORI DE NATURA DEL MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS. Passeig Picasso s/n. Castell dels Tres Dragons, Parc de la Ciutadella, 08003 BARCELONA

bduran@ · 01/10/2018 18:20

Bona tarda, volia anul.lar l'activitat de fer de redtaurador, perquè els alumnes de 4rt Eso aquell dia ja tenen una activitat i és imposdible cofer-ho. Moltes gràcies i disculpeu les molesties.

bduran@ · 25/09/2018 12:02

Bona tarda, Sóc la professora que ha reservat aquesta activitat i la voldria anul.lar. Gràcies.

bduran@ · 25/09/2018 12:00

Bona tarda, sóc la professora que ha reservat aquesta activitat i la voldria anul·lar. Moltes gràcies.