Visita al Laboratori Antidopatge de Barcelona (IMIM)

data 05/04/2019       hora de 09:00 a 11:00

IMIM (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques)

Visita + Xerrada

La visita comença amb un vídeo de 7 minuts on s'explica qui som, que fem i com ens organitzem per tal de situar als nouvinguts. A continuació, es realitzarà una passejada per les instal·lacions, ja que estem en un dels edificis més emblemàtics de Barcelona, el del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona.

Finalment, es visitarà les dependències del Laboratori Antidopatge de Barcelona, un dels 35 laboratoris acreditats al món per portar a terme els controls antidopatge. Alguns dels esdeveniments esportius en els quals ha participat han estat els Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona 92 o els Mundials de Natació de Barcelona l'any 2003. Aquí s'explicarà tot el circuit que segueix la mostra des de que arriba al Laboratori fins que s'obtenen els resultats.

Aquest laboratori, per les característiques especials que té, en cas que hi hagués un contra anàlisi, per temes legals i de confidencialitat, s'hauria de canviar o anul·lar la visita.

Més informació: http://www.imim.es/ofertadeserveis/laboratoriantidopatge.HTML