Del joc tradicional a l'esport contemporani (el shootball, el tamborí i el criket)

data a convenir des de 12/12/2017 fins al 30/03/2018
hora de 07:00 a 09:00

Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF

Cicle formatiu superior

Taller Pràctic

Quins són els motius que alguns jocs s'esportivitzin? Per quin motiu és juga a esports molt semblants a zones molt llunyanes? Sabeu jugar a matar, a pitxi o a les pales de platja?

En aquest taller descobrirem què és el que fa que algunes pràctiques lúdiques esdevinguin esports i també quins fenomens fan que jugar sigui un fet universal. Coneixerem quins factors fan que es trobin jocs similars a zones ben allunyades. A més, jugarem a tres propostes lúdiques ben diferents: el shootball (que prové del joc de matar), el tamborí (esport semblant al tennis però que es juga amb un tamborí) i el criquet (que presenta similituds amb el bèisbol i el pitxi)

Durada de 2h + 30 minuts de visita per les instal·lacions del TecnoCampus.