La Salut dins l'institut!

data a convenir des de 22/09/2017 fins al 30/03/2018
hora de 08:00 a 17:00

Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF

Cicle formatiu superior

Taller Pràctic

Saps com pots fer la vida més activa? I més activa i divertida? Necessites que relaxar-te abans d'un examen? Activar-te per poder estar atent a classe? Desconnectar un moment per tornar a la carrega?
Aquest taller farà que pugueu incorporar l'activitat física, els bons hàbits alimentaris i la salut a la vostra vida a l'institut. Coneixereu propostes pràctiques, jocs, exercicis, propostes d'acció, activitats recreatives... que podreu incorporar fàcilment a la vostra rutina personal per a que la vostra salut i la dels que us envolten millori sense que us n'adoneu!
Farem un pla d'acció que incorpori tot el que pot ajudar-vos a optimitzar la vostra energia i rendiment sense fer-vos perdre el temps! Us imagineu jugar a alguna cosa que ens ajuda a estar més atents al que mengem, com ens desplacem, a l'activitat física que fem...? O fer canvis i incorporar tècniques a la rutina escolar que permet estar més pendents de les tasques que hem de fer?

Durada de 2h + 30 min de visita per les instal·lacions del TecnoCampus.