La internet de les coses amb tecnologia Sigfox

data a convenir des de 10/10/2017 fins al 28/02/2018
hora de 14:00 a 15:30

Disponible

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Taller Pràctic

Activitat amb horari a convenir: cal enviar un missatge a activitatsdifusio.etseib@pc.edu

Horari: a primera hora de la tarda

L'objectiu de la pràctica és mostrar les possibilitats de la tecnologia Sigfox al món actual de la internet de les coses. Al mateix temps reflexionar sobre com la internet de les coses pot millorar la nostra qualitat de vida.

El taller consta d'una part teòrica on s'expliquen conceptes com Big data, Ciberseguretat, Tecnologies actuals (Bluetooth, Wifi, LoRa, Sigfox, ...), Plataformes IoT; i una part pràctica on els estudiants poden:
- veure com enviar missatges a un servidor mitjançant la placa d'avaluació TD1204 de Telecom Design (Sigfox) i comprovar el seu funcionament
- Pensar per parelles una possible aplicació de Sigfox i fer-ne l'exposició pública

Es recomanen coneixements bàsics d'informàtica.

Més informació al web de l'ETSEIB