Descobreix la recerca biomèdica de l'IDIBAPS

data 22/11/2017       hora de 09:00 a 11:00

Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS)

Visita + Demo

L'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) és el centre de recerca vinculat a l'Hospital Clínic de Barcelona.

Fundat el 1996, hi treballen més de mil professionals que aborden malalties d'alta prevalença, morbiditat i mortalitat. La combinació de la recerca bàsica amb la clínica permet transferir amb més eficàcia als pacients els avenços científics obtinguts al laboratori. Amb prop de 1.100 articles publicats l’any i un factor d’impacte de més de 6.000 punts, és el principal centre de recerca biomèdica de l’Estat.

La visita se centrarà en l'edifici Esther Koplowitz (CEK), inaugurat a finals de 2010 i que acull uns 350 investigadors membres de 18 equips de recerca diferents. Coneixerem com estan organitzats els laboratoris i alguns exemples de la recerca de primer nivell que s'hi fa en àrees com la diabetis i l'obesitat, la teràpia gènica i el càncer, o les malalties hemato-oncològiques.

daniel.arbos@ · 13/09/2017 09:52

Bon dia,

Gràcies pel vostre interès. No hi ha cap problema en què a la visita vinguin 15 persones.

Salutacions,

mredon@ · 06/09/2017 09:37