Visita BASF (Castellbisbal) i descobreix com la química forma part del nostre dia a dia

data 30/11/2017       hora de 08:00 a 11:45

BASF We create chemistry

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Has pensat alguna vegada que per produir molts dels productes que fem servir en el nostre dia a dia, és necessària la química? Vols conèixer com funciona una planta química i quines són les feines que es poden desenvolupar en una empresa química?

El centre de la indústria química BASF a Castellbisbal obre les seves portes als estudiants per donar a conèixer com es creen especialitats químiques que s’utilitzaran per a diferents productes finals del món de la cosmètica, la detergència, les pintures o la protecció de conreus, a través d’una visita a l'àrea productiva, al laboratori de suport a fàbrica i al laboratori de control de qualitat.

Consulta el document adjunt per a més informació.

Descarregar PDF