El misteriós món de les proteïnes

data a convenir des de 02/10/2017 fins al 27/04/2018
hora de 08:00 a 10:00

Disponible

Facultat de Ciències i Tecnologia Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

Cicle formatiu superior

Visita + Demo

El misteriós món de les proteïnes, és una activitat especialment pensada per a estudiants de Batxillerat dels itineraris Biosanitari, Ciències experimentals i Científico-tècnic. Complementa els coneixements adquirits a les assignatures de Biologia i Química en relació a l’estudi de les proteïnes.

A partir de l’estudi de les proteïnes de la llet (caseïnes i proteïnes solubles) i aplicant diferents tractaments es pretén modificar-les i obtenir un nou producte, el formatge. Es visualitzen alguns dels conceptes bàsics de l’estructura, característiques i comportament d’aquestes biomolècules.

Descarregar PDF

ipesquera@ · 13/02/2018 14:50

EMT Granollers

mdolors.anton@ · 09/11/2017 12:02