Taller experimental al CRG

data 25/01/2018       hora de 09:00 a 12:00

Centre de Regulació Genòmica (CRG)

Taller Pràctic

Reserva amb carta de motivació.
Els estudiants coneixeran com s'estudia la reprogramació cèl·lular i la seva relació amb el càncer, l'expressió gènica i les cèl·lules mare. Es realitzaran alguns experiments al laboratori i després participaran en un conversa amb un investigador del programa. L'activitat es podria fer en anglès o catala segons ho especifiqueu a la carta de motivació.
Activitat per un maxim de 18 alumnes.

Reserves amb enviament d'una carta de motivació. Com funciona?
Com que el nombre d'activitats és limitat, us demanem un breu resum (de 80 a 200 paraules) explicant la vostra motivació per fer aquesta visita, el treball previ i posterior que en fareu a l'aula, la integració al vostre currículum escolar, etc.

Cal que l'envieu a comunicacio@crg.eu del 18 al 24 de setembre si us ha tocat en sorteig, o fins a un màxim de 10 dies després de fer la reserva, si aquesta es fa més endavant. Es confirmarà la reserva definitiva per correu electrònic després de valorar els resums rebuts. El CRG es reserva el dret d'anul·lar les reserves que no compleixin els requisits mínims per a la realització del taller.

*Aquesta activitat té el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) - Ministerio de Economía y Competitividad

cmartibe@ · 22/12/2017 16:36

Voldria anular aquesta activitat perquè coincideix amb el primer dia d'examens d'avaluació de 2n de batxillerat. Com ho puc fer?

eperez@ · 06/09/2017 08:37

NO DEIXA FER LA RESERVA PREVIA