Escolab

participa

Alumnes

Concurs EscoLab: Tinc una idea!

T'has plantejat alguna vegada sobre quins temes cal fer recerca? T'agradaria millorar determinades coses que encara no tenen solució? A EscoLab ens interessa saber quins són els temes que més et preocupen i els problemes que voldries resoldre.

Si després d'anar a alguna de les activitats t'ha sorgit una idea que t'agradaria que s'investigués, participa a la 3a edició del Concurs d’EscoLab: Tinc una idea! Volem que ens l'expliquis i argumentis el motiu pel qual la proposes. La idea no necessàriament ha d’estar relacionada amb l’activitat en la que has participat però si que ho ha d'estar amb alguna de les temàtiques que s’investiguen als centres de recerca on es realitzen les activitats d’Escolab. A més, retornarem les propostes guanyadores als centres de recerca, universitats i empreses col•laboradores. I si guanyeu, a part de rebre un premi, també us orientaran sobre com podríeu materialitzar la vostra idea.

El concurs contempla un premi de foment a la participació pel professorat.

PARTICIPA

També us animem a deixar-nos comentaris al web sobre les activitats que heu anat a veure.

Professorat

Ajuda'ns a millorar el programa avaluant l'activitat en la qual has participat. T'agrairem molt que destinis 5 minuts a respondre la següent enquesta. Has d’estar registrat per accedir-hi encara que un cop acabat no es guardarà cap informació personal. L'enquesta és anònima.

AVALUA

També pots animar al teu alumnat a participar amb les seves idees originals en el concurs Tinc una idea! Per al professorat també hi ha premi!

Investigadors

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab? Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

Últims comentaris

liuva_01@ · 25/04/2016 09:56 · Releacionada amb l'activitat "La biotecnologia aplicada a l’agricultura: visita Futureco Bioscience"

Hola bon dia, és possible fer l'activitat amb alumnes de 4t d'ESO?

angueliki@ · 08/04/2016 06:24 · Releacionada amb l'activitat "Entrepreneurship (English)"

Hem d'anular aquesta activitat per què el dia 22 d'abril tenim festa al nostre centre (lliure disposició). Jo pensava que era el dia 29 com altres centres de Badalona. PErdoneu les molèsties

escolab@ · 27/01/2016 17:14

Benvolguda lolyft@, per anul·lar una activitat, t'has de posar en contacte, al més aviat possible, amb el centre de recerca organitzador de la mateixa per tal que ells facin l'anul·lació a través del web i s'activi la llista d'espera per tal que alguna altra escola pugui aprofitar les places lliures.

lolyft@ · 27/01/2016 11:32

Bon dia, Em podríeu dir com es cancel·la una activitat?

ligit@ · 26/01/2016 11:32 · Releacionada amb l'activitat "Sistemes d'informació geogràfica i les seves aplicacions"

Bon dia,

Acabo de veure el vostre comentari. Suposo que esteu interessats en aquest taller, però no he vist al comentari la data que proposeu. Us prego us posseu en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic ligit@uab.cat o bé al telèfon 935811891 i pregunteu per Miquel Àngel Vargas. Tenim força flexibilitat per concretar data i horaris del taller.

Quedem a la espera del vostre contacte.

Salutacions,

+ Veure més comentaris

destaquem

Escolab compleix una dècada apropant la recerca a les escoles