La Vida a través del Microscopi

data 28/04/2017       hora de 09:00 a 11:00

Universitat de Barcelona- Centres Científics i Tecnològics- Campus Medicina Clínic (CCiT-UB)

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Les Unitats de Microscòpia Òptica Avançada i Microscòpia Electrònica del Campus Medicina-Clínic dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona us proposen una visita conjunta de dues hores per les instal·lacions dels nostres laboratoris fent un viatge entre la Ciència i la Tècnica per l’interior de cèl·lules i teixits. Des de com s’utilitza el fenomen de la fluorescència per marcar i visualitzar estructures cel·lulars i veure fenòmens com la mitosis en directe fins observar no amb llum, sinó amb electrons, l’interior d’una cèl·lula i els seus orgànuls.

“La vida a través del microscopi” ha col·laborat amb la Fundació Catalana per a la Recerca en el programa AMGEN Exper(i)ència: http://aexperiencia.fundaciorecerca.cat/

xfarre3@ · 01/03/2017 12:06

Bones, m'heu enviat un mail comentant que ha quedat lliure l'activitat però no veig com sol·licitar-la de nou, o fer de nou la reserva.

cgrund@ · 08/09/2016 08:52

Bon dia. Vull fer reserva per a dos grups en la mateixa data però el sistema no em deixa. Hi ha la possibilitat de fer-ho d'una altra manera? M'agradaria fer l'activitat el mateix dia amb 2 grups de 27 alumnes. Es possible? Gràcies

annarpu@ · 07/09/2016 08:46

Bon dia. L'activitat la realitzaríem amb el grup d'alumnes de 2n de batxillerat.