Reaccions Químiques amb Microorganismes

data a convenir des de 04/10/2016 fins al 30/11/2016
hora de 09:00 a 11:00

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

ACTIVITAT AMB HORARI A CONVENIR: els dimarts de 15 a 17h. Els dimecres de 10 a 12h.

A l'experiment que realitzen els alumnes, es porta a terme la hidròlisi del sucre de taula, la sacarosa, mitjançant cèl·lules d'un llevat que han estat atrapades en un polímer extret d'algues marines.

Preparem perles d'alginat, a l'interior de les quals es troba el llevat. Aquestes perles es muntaran en una petita columna, per la qual farem passar una solució aquosa de sucre. El llevat trenca les molècules de sucre, originant glucosa i fructosa. Amb l'ajuda d'un microscopi observarem el llevat immobilitzat en un biopolímer.

Més informació: activitats de difusió de la ETSEIB

rcacho@ · 07/09/2016 08:13

Estic intentant fer la reserva i no hi ha manera. Ens interessa per primer de batxillerat al matí, del 4 a l'11 de novembre.´Com ho he de fer???... Estic ja una mica desesperada intentant que com posa la informació, s'obri alguna opció de reserva!