Prototipat físic d'un videojoc

hora de 09:00 a 13:00

Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF

Cicle formatiu superior

Taller teòric-pràctic on s’introdueix el disseny conceptual de videojocs mitjançant suport físic (daus, cartes, paper) com un dels elements centrals de l’actual indústria del videojoc. La immediatesa, baixos costos i capacitat d’iteració fan del prototipat físic una de les millors formes de posar a prova la creativitat i el funcionament d’un joc digital.

El taller introdueix un conjunt de nocions i estratègies sobre els procediments d’ideació, conformació i iteració d’un joc físic que són particularment útils per a futurs alumnes interessats en el camp de la creativitat i la ludología. Per grups, els assistents dissenyaran una proposta a partir d’uns temes aleatoris que els obligaran a focalitzar-se en un món de ficció específic. Posteriorment, els projectes cambiaran de mans i seran testejats per la resta de grups (playtesting), amb l’objectiu de detectar les carències i millorar la proposta lúdica.

Durada de 3 hores

Més 30 minuts de visita als centres universitaris TecnoCampus de Mataró.