data 27/04/2017 hora de 09:00 a 13:00
Disponible
Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF
Places: 20 alumnes màxim
Nivell:
1r de Batxillerat
2n de Batxillerat
Cicle formatiu superior
Objectiu: escoltar les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital de boca dels especialistes en aquests temes.
Jornada que consta de 4 xerrades sobre temes diversos de Màrqueting.
Programa:
10 h. Presentació de l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus.
10:15 a 11 h. Mòdul de Digitalització.
“Les noves regles del joc i la geolocalització. Des de la segmentació fins a les bombolles de filtre. El paper dels usuaris. Dubtes raonables de l’era digital.”
11 a 11:45 h. Mòdul de Màrqueting.
“El màrqueting al segle XXI. De les 4Ps a les 4Cs.”
11:45 a 12 h. Descans
12 a 12:45 h. Mòdul de Comunitats Digitals.
“Identitat digital, de l’individu a la corporació.
Les estratègies online i la importància dels continguts. Territoris de marca.”
12:15 a 13:30 h. Mòdul Analítica & BI.
“La importància dels resultats. Perquè més important que les dades són les dades correctes i la seva interpretació. Presa de decisions.”
Durada de 4 hores
S'imparteix en els centres universitaris TecnoCampus de Mataró
Identifica't Ha d'estar registrat e iniciar sessió per fer reserves.
No hi han comentaris. Sigues el primer en comentar!