Gaudeix la recerca de les noves tecnologies.

data 22/02/2017       hora de 08:30 a 12:30

Escola Superior Politècnica (UPF)

Cicle formatiu superior

L'Escola Superior Politècnica us dóna la benvinguda a l'Escolab 2016 que es realitzarà a les instal·lacions del Campus de la Comunicació-Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra. (Carrer de Roc Boronat 138, 08018 Barcelona)

Durant la visita els alumnes es divideixen en grups per participar en diverses demostracions i activitats pràctiques en les quals diferents grups de recerca mostren part dels seus projectes.

Estudi dels fenòmens bioelèctrics i la seva utilització per  al desenvolupament de nous mètodes i dispositius per a aplicacions mèdiques; mètodes sintètics per estudiar i sintetitzar els principis neuronals, psicològics i de comportament que són al darrere de la percepció, l'emoció i la cognició;  creació de peces musicals interactives i, impressió 3D com a tecnologia per personalitzar els tractaments mèdics als pacients individuals; són algunes de les propostes preparades.

mfranqu6@ · 09/09/2016 09:24

Necessitaria el mes aviat possible si estem inscrits o no per fer una bona planificació del curs del propi departament i de tot l'institut.