Biometria aplicada a la seguretat i la salut

data a convenir des de 25/11/2016 fins al 28/04/2017
hora de 09:00 a 17:00

Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF

Cicle formatiu superior

En aquesta xerrada s’explica d’una manera molt planera la feina que es realitza al grup de recerca de Tractament del Senyal del TecnoCampus. Per exemple, s’explica com es poden identificar automàticament persones a través de les empremtes dactilars, de l’iris dels ulls, imatges facials i de les mans, la veu, l’escriptura, la signatura o amb mapes de calor del cos. Sabíeu que analitzant l’escriptura, amb els ordinadors, podem discernir amb força precisió si l’escriptor és home o dona? Totes aquestes tecnologies també es poden aplicar a la salut. Per exemple, a través de l’anàlisi de l’escriptura es poden detectar malalties degeneratives del cervell com ara l’alzheimer i el parkinson, i es poden afinar amb precisió les dosis d’alguns medicaments. Si teniu curiositat per aquests temes, aquesta xerrada us agradarà!

Al finalitzar la xerrada es farà una visita a les instal·lacions i laboratoris dels centres universitaris.

Durada a determinar segons el grup.

Més 30 minuts de visita als centres universitaris TecnoCampus de Mataró.