De quina espècie és?

data a convenir des de 09/01/2017 fins al 26/05/2017
hora de 09:00 a 13:00

Nat-Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Museu Blau

Abans de començar una recerca sobre animals o de guardar exemplars en una col·lecció, és imprescindible saber amb certesa a quina espècie (tàxon) pertanyen.

L'activitat De quina espècie és? us permetrà entrar al laboratori per a identificar cranis amb les eines habituals de classificació. Treballarem amb una mostra diversa de cranis de vertebrats, especialment aus i mamífers, que mostrarà diversitat d'espècies.

Treballarem la nomenclatura i la sistemàtica zoològica, així com les adaptacions morfològiques de l'alimentació. Identificar és el primer pas!

AQUESTA ACTIVITAT ES REALITZA AL LABORATORI DE NATURA DEL MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS. Passeig Picasso s/n. Castell dels Tres Dragons. Parc de la Ciutadella