L’estadística és alguna cosa més que “les estadístiques”?

data 16/03/2017       hora de 08:30 a 12:00

Facultat de Matemàtiques i Estadística (UPC)

4t d'ESO

L’estadística permet estimar el nombre de peixos que hi ha en un llac, encara que les aigües siguin tèrboles, o els taxis que hi ha en una ciutat sense demanar-ho a l’ajuntament. També explica perquè es donen coincidències que semblen impossibles. A la xerrada descobrirem possibilitats i limitacions de l’estadística d’una manera entretinguda i amb la participació de tothom.

El taller tindrà lloc a les aules 100 i 102 de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (UPC).

Aquesta activitat compta amb la col·laboració de la Societat Catalana d’Estadística.

Descarregar PDF

vicedeganat.promocio.fme@ · 17/11/2016 12:17

Bon dia,

Hem rebut la vostra propsta de canvi de data pel taller d'estadística del dia 16 de març, per coincidir amb les Proves Cangur. Proposem fer el taller el dijous 23 de març a les mateixes hores.

Ja ens direu si us van bé les dates.

Salutacions cordials,

Mireia Ribera

Suport a direcció de l'FME

mmenoyo@ · 14/11/2016 06:47