Experimentació Animal en Recerca Biomèdica (PlayDecide)

data 14/02/2017       hora de 09:00 a 12:30

Universitat Pompeu Fabra i Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Us convidem a conèixer la Universitat Pompeu Fabra i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona i a participar en una xerrada-debat sobre l’ús d’animals en recerca biomèdica mitjançant l’ús del joc de rol PlayDecide. A Catalunya, així com en altres països la utilització d’animals d’experimentació en la recerca biomèdica” és un tema candent. Per una banda, s’estan desenvolupant nous fàrmacs i tractaments amb la intenció que siguin millors i més segurs. Per altra banda, però, no es vol que els animals pateixin ni morin per tal d’obtenir aquests medicaments. Malgrat el nombre creixent d’alternatives a l’ús d’animals per a l’experimentació, no se’n pot excloure l’ús en tots els casos. Fins on s’hauria de permetre arribar amb l’experimentació amb animals per tal de millorar la nostrasalut?. També es visitarà el servei de Genòmica.

mbayo12@ · 19/09/2016 11:47

Estem a dia 19 i consta com lliure però em deixa fer la inscripció. Com podem solucionar-lo. Es per un grup de 2n de batxillerat.

vic.garc.ber@ · 07/09/2016 11:56

M'interessaria portar els alumnes al vostre taller, però com tinc 2 grups d'uns 20 , seria bo que anessin els dos grups, i per tant, també em donessiu el taller de l'altre dia que feu al mateix mes. Molte gràcies per la vostra atenció, Victòria Garcia