Fecundació in vitro en animals de granja

data a convenir des de 01/02/2017 fins al 31/03/2017
hora de 08:00 a 12:00

Facultat de Veterinària (UAB)

3r d'ESO
4t d'ESO

Què és una fecundació in vitro?

Una fecundació in vitro consisteix a aconseguir en el laboratori que els oòcits i els espermatozoides segueixin els mateixos processos fisiològics que passen durant el període previ a la fecundació o en el mateix procés de la fecundació. Un cop fecundats els embrions es mantindran en cultiu in vitro per transferir-los a l’úter de la femella per tal d’iniciar una gestació. Avui en dia la fecundació in vitro ja és una pràctica que s’utilitza sovint en la reproducció d’espècies com la bovina, l’equina o la porquina.

En aquesta activitat aprendrem en què consisteix una fecundació in vitro i realitzarem els passos necessaris perquè sigui possible (obtenció dels òvuls, recollida i preparació dels espermatozoides, fecundació in vitro i cultiu in vitro dels embrions)

arregui.antonio@ · 12/09/2016 11:05

Voldrien fer una reserva per a un grup de 2n btx ja que l'activitat del curs passat va ser molt satisfactòria

bacillus2011@ · 11/09/2016 15:59