El Grafè i les seves aplicacions

data a convenir des de 23/01/2017 fins al 06/02/2017
hora de 11:00 a 13:00

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (UPC)

Cicle formatiu superior

El grafè i les seves aplicacions en la miniaturització de les comunicacions per ràdio

Aquesta ponència se centrarà a revisar la utilització del grafè en aplicacions en l'àmbit de les tecnologies de la informació i les comunicacions. En les possibilitats que ofereix el grafè en la realització d'antenes extremadament petites (nano-antenes o grahennas) que requereixen els nano-dispositius per comunicar-se via ràdio, cosa que possibilitarà les xarxes de nano-sensors amb les que es podran fer realitat, aplicacions fins ara inimaginables, com ara el monitoratge de la salut de les persones en temps real, la detecció preventiva de condicions mediambientals proveint-nos d'una mena de sisè sentit, el control de la nostra atenció mentre conduïm o estem seguint una classe, o la interconnexió de milions de processadors de gran capacitat de càlcul en un sol xip.

Descarregar PDF