Taller: Posa't en la ment d'un autèntic Hacker per fer front a la Pirateria

4t d'ESO
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

El Taller permet a l’alumne, mitjançant escenaris pràctics al laboratori, veure de primera mà algunes de les tècniques que utilitzen els Hackers així com els mecanismes de seguretat per evitar els seus atacs.

Actualment un dels perfils més buscats en el món de les tecnologies TIC és el d'enginyer expert en seguretat en les TIC, o més concretament, els anomenats "Hackers Ètics".

La seguretat a Internet és un dels focus d'inversió de les empreses, ja que qualsevol distracció pot actualment arruïnar el més preuat negoci.

Amb aquest objectiu el taller dóna a conèixer els riscos que pot plantejar l’ús incorrecte de les tecnologies que ens ofereix internet, tant per les empreses com per als usuaris, i com podem protegir-nos.

La majoria dels joves usen Messenger, Internet Explorer i altres aplicacions per a connectar-se a Internet i interactuar i comunicar-se amb d’altres usuaris.

El taller de Hackers introdueix l’alumne en els aspectes tècnics, legals i ètics d’Internet a través d’escenaris pràctics molt atractius de seguretat en xarxes i privacitat de dades, que els permeten veure les tècniques utilitzades i els mecanismes de protecció.

nbudesca@ · 12/11/2015 20:57

Taller: Posa't en la ment d'un autèntic Hacker per fer front a la Pirateria Estem interessats en fer el taller, teniu mes dates ?, està tot exhaurit.. Gràcies.