Taller: Com es produeix un Videojoc?

data 14/01/2016       hora de 09:00 a 11:00

La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

4t d'ESO
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

El Taller dona una visió general de les tecnologies multimèdia que engloben la producció i animació 3D, els gràfics per ordinador, la realitat virtual i els videojocs.

Aquest taller permet donar a l’alumne una visió general de les tecnologies multimèdia que engloben la producció i animació 3D, els gràfics per ordinador a temps real i les diferents vessants de la realitat virtual, tant com eina per a l’entreteniment (en el cas dels videojocs) com en el camp de la investigació.

Així mateix, amb la realització d’aquest taller, els alumnes tindran un primer contacte amb el món de la producció multimèdia: coneixeran una eina de modelat 3D, aprendran en què consisteix el procés de captura de moviment òptic més utilitzat actualment en la indústria del cinema en el MediaLab (el laboratori més gran de Captura de Moviment del Sud d’Europa) i treballaran i programaran directament en un entorn de programació professional orientat als videojocs.