Sensors, robots, control remot...

data 19/01/2016       hora de 08:30 a 11:00

Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (UPC)

4t d'ESO

Sensors, robots, control remot... Què fem a l’EETAC en aquest àmbit?

Un sensor és un dispositiu capaç de mesurar magnituds físiques o químiques (temperatura, humitat, intensitat lumínica, pH, etc...) i transformar-les en variables elèctriques que poden ser incorporades a diferents aplicacions.

En aquest taller podrem programar el nostre propi sensor, integrar-lo en suports robòtics i controlar-los a distància a través de dispositius diversos com, per exemple, una aplicació per mòbil.

Amb aquest taller podreu acostar-vos als àmbits d’expertesa de l’Escola d'Enginyeria en Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC): l’enginyeria telemàtica i l’enginyera de sistemes de telecomunicació.

L’objectiu és la introducció al món dels sensors i la seva integració amb altres dispositius d’una manera guiada i interactiva.

El taller va acompanyat d’una presentació del campus, les escoles i els centres de recerca.