Sistemes d'informació geogràfica i les seves aplicacions

data a convenir des de 01/12/2015 fins al 29/04/2016
hora de 09:00 a 11:00

Laboratori d'Informació Geogràfica i Teledetecció (UAB)

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Ús dels sistemes d'informació geogràfica per a la creació d'informació d'interès públic

L'activitat es divideix en dues parts.

- La primera part consta d'una visita a les instal·lacions del Laboratori d'Informació Geogràfica i de Teledetecció de la UAB i d'una petita introducció sobre les tecnologies de la Informació Geogràfica i els treballs que s'hi realitzen.

- La segona part es treballarà en un taller d'utilització dels sistemes d'informació geogràfica per a la creació d'informació d'interès públic, en el cas d'un municipi, i la revisió de fons de dades cartogràfiques a través de la xarxa.

ligit@ · 26/01/2016 11:32

Bon dia,

Acabo de veure el vostre comentari. Suposo que esteu interessats en aquest taller, però no he vist al comentari la data que proposeu. Us prego us posseu en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic ligit@uab.cat o bé al telèfon 935811891 i pregunteu per Miquel Àngel Vargas. Tenim força flexibilitat per concretar data i horaris del taller.

Quedem a la espera del vostre contacte.

Salutacions,

rmaria.martinez@ · 19/01/2016 10:05

Cas de no poder aquesta data, ens podem mirar altres possibilitats