Fecundació in vitro en animals de granja

data 09/12/2014       hora de 09:00 a 12:00

Facultat de Veterinària (UAB)

3r d'ESO
4t d'ESO

Què és una fecundació in vitro? Una fecundació in vitro consisteix en aconseguir en el laboratori que els oòcits i els espermatozoides segueixin els mateixos processos fisiològics que passen durant el període previ a la fecundació o en el propi procés de la fecundació. Un cop fecundats els embrions es mantindran en cultiu in vitro per transferir-los a l’úter de la femella per tal d’iniciar una gestació. Avui en dia la fecundació in vitro ja és una pràctica que s’utilitza sovint en la reproducció d’espècies com la bovina, l’equina o la porquina.

En aquesta activitat aprendrem en què consisteix consisteix una fecundació in vitro i realitzarem els passos necessaris per que sigui possible ( obtenció dels òvuls, recollida i preparació dels espermatozoides, fecundació in vitro i cultiu in vitro dels embrions)

RESERVA

últims comentaris