AppInventor: vols aprendre a crear les teves pròpies apps?

data 22/01/2015       hora de 08:30 a 11:00

Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (UPC)

4t d'ESO

Quantes aplicacions utilitzes al teu mòbil diàriament?

Has pensat mai en crear-ne una de pròpia? En els darrers anys els mòbils han anat formant part de la nostra vida, i les seves aplicacions ens ajuden a treure tot el suc del seu funcionament. Aquest taller permet crear aplicacions Android a través d’una eina intuïtiva anomenada AppInventor que ha estat desenvolupada pel MIT (Massachusetts Institute of Technology).

Amb aquest taller podreu acostar-vos a un dels àmbits d’expertesa de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC): l’enginyeria telemàtica.

El taller es desenvolupa als laboratoris de l’EETAC, i s’aconsella que les persones participants portin el seu propi smart-phone, tot i que es disposa de terminals si no és així.

L’objectiu és la introducció al món de la programació d’una manera guiada i interactiva.

El taller va acompanyat d’una presentació del campus, les escoles i els centres de recerca.

Horari Inici: 9.30h

Horari Final: 12.00h