Vaques boges, llengua blava, grip aviària... malalties que investiguem

data 17/03/2015       hora de 11:00 a 13:00

Centre de Recerca en Sanitat Animal (CRESA)

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

El CReSA fa recerca per a millorar la sanitat animal i la qualitat i la seguretat dels productes animals destinats al consum humà (vaques, ovelles, porcs, aus...). Els nostres investigadors cerquen vacunes innovadores i eficaces, estudien la resposta immunològica, desenvolupen tècniques diagnòstiques, duen a terme plans de vigilància i control de malalties… El CReSA compta amb unes instal·lacions tecnològicament avançades úniques a Catalunya, amb laboratoris i estabularis de nivell de seguretat 3 on es pot treballar amb agents patògens que provoquen malalties animals de declaració obligatòria. En aquesta activitat visitareu l'Edifici CReSA, situat al campus de la UAB. Us explicarem què fa el CReSA, com es treballa en un edifici d'alta seguretat biològica i també fareu un recorregut per les nostres instal·lacions.

Un cop tingueu confirmada la reserva, abans de venir demanen a tots els alumnes escriguin una reflexió sobre qualsevol tema relacionat amb la recerca en sanitat animal i ens el facin arribar en format Word a l'adreça Elisabet.rodriguez@cresa.uab.cat, amb l'assumpte: Article Escolab 2015. Trobareu més informació en el pdf adjunt.

RESERVA
Descarregar PDF

últims comentaris

gjano@ · 10/09/2014 15:33