Taller experimental al CRG

data 27/11/2014       hora de 09:00 a 12:00

Centre de Regulació Genòmica (CRG)

Reserva amb carta de motivació, veure annex.
Els estudiants coneixeran com s'estudia la reprogramació cèl·lular i la seva relació amb el càncer, l'expressió gènica i les cèl·lules mare. Es realitzaran alguns experiments al laboratori i després participaran en un conversa amb un investigador del programa. L'activitat es podria fer en anglès o catala segons l'especificat a la carta.
Activitat per un maxim de 18 alumnes.

Reserves amb enviament de una carta de motivació. Com funciona?
Com que el nombre d'activitats és limitat, us demanarem un breu resum (de 80 a 200 paraules) explicant la vostra motivació per fer aquesta visita, el treball previ i posterior que en fareu a l'aula, la integració al vostre currículum escolar, etc.
Cal que l'envieu a comunicacio@crg.eu abans del 15 de setembre o fins a un màxim de 10 dies després d'enviar la reserva.
Es confirmarà la reserva definitiva per correu electrònic després de valorar els resums rebuts. El CRG es reserva el dret d'anul·lar les reserves que no compleixin els requisits mínims per a la realització del taller.

Aquesta activitat compta amb el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), del Ministerio de Economía y Competitividad.

RESERVA

últims comentaris

mcolille@ · 10/09/2014 12:11

Des de l' IES Can Puig de Sant Pere de Ribes demanem també que es tingui en compte el nostre interès per fer aquest taller amb els nostres alumnes de 4t d'ESO, com activitat complementaria del currículum de biotecnologia. Gràcies