Apropa't a la biotecnologia! (visita guiada + xerrada)

data 17/03/2015       hora de 09:00 a 11:00

Centre de Regulació Genòmica (CRG)

4t d'ESO

Reserva amb carta de motivació!

Primer assistireu a una xerrada de tres investigadors joves del CRG. Cada un d'ells presentarà una eina que utilitza en la seva investigació, la posarà en el context del seu treball diari i de les preguntes concretes que intenta resoldre. Després assistireu a una presentació interactiva del centre i dels diferents perfils professionals que hi treballen. A continuació, en grups de 15 alumnes, es visitaran les instal·lacions del centre. 90 places per sessions.

Reserves amb enviament de una carta de motivació. Com funciona?

Com que el nombre d'activitats és limitat, us demanarem un breu resum (de 80 a 200 paraules) explicant la vostra motivació per fer aquesta visita, el treball previ i posterior que en fareu a l'aula, la integració al vostre currículum escolar, etc.
Cal que l'envieu a comunicacio@crg.eu abans del 15 de setembre o fins a un màxim de 10 dies després d'enviar la reserva.
Es confirmarà la reserva definitiva per correu electrònic després de valorar els resums rebuts. El CRG es reserva el dret d'anul·lar les reserves que no compleixin els requisits mínims per a la realització del taller.

Aquesta activitat compta amb el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), del Ministerio de Economía y Competitividad.

RESERVA

últims comentaris

mberruezo@ · 10/09/2014 08:06

El varem fer l'any passat i va tenir molt bona acceptació