Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?

data 08/10/2014       hora de 09:00 a 11:00

Institut Català d'Oncologia (ICO)

4t d'ESO

Començarem amb una breu introducció sobre el càncer i les línies de recerca per combatre’l. A continuació, visitarem els laboratoris, on veureu com treballen els científics i quins aparells utilitzen. Podreu observar les diferències entre teixit sa i tumoral, com s’extreu l’ADN, i com uns animals tan allunyats de nosaltres com els cucs poden ser útils per a la recerca.

RESERVA
Descarregar PDF

últims comentaris

comunicacio@ · 20/02/2015 10:13

Gràcies pel teu comentari maria.sortosa!  Et recomanem que t'apuntis a la llista d'espera. Ens agradaria poder oferir més activitats però per diversos motius no és possible. Esperem que puguis venir en una propera edició.

maria.sortosa@ · 16/01/2015 17:52

Fa 3 anys que intento reservar aquesta activitat i no hi ha manera. Vaig portar-hi els meus alumnes fa 4 anys i realment va valdre molt la pena. Tan de bo poguéssiu oferir-ho més dies. Gràcies per l'esforç i enhorabona pel programa