Què és EscoLab?
Coneixeu els projectes de recerca més innovadors que s'estan fent, ara mateix, molt a prop vostre? Us convidem a descobrir els centres de recerca més capdavanters de Barcelona, guiats pels seus investigadors.

Des de l'octubre del 2011 fins a l'abril del 2012 teniu a la vostra disposició més de setanta tallers i activitats diferents adreçades a l'alumnat d'ESO, batxillerat i cicles formatius.

Podreu descobrir com són els laboratoris dels centres de recerca actuals i com s'hi investiga. En coneixereu els protagonistes i podreu viure des de dins com és el seu dia a dia. Ho fareu sota el guiatge dels mateixos investigadors i investigadores, que han dissenyat les activitats per intentar que pugueu participar en algun experiment.

Totes les activitats són gratuïtes per als grups escolars.
La inscripció prèvia és imprescindible.

Places limitades. No us ho perdeu!

Consultar Activitats

Destaquem

Nova oferta d’activitats EscoLab 2012-2013

L’1 de setembre de 2012 farem pública la nova oferta d’activitats en aquest web. El període de reserves però, no s’obrirà fins el 5 de setembre. Així, els primers dies podreu valorar quines activitats us interessen especialment, i a partir del 5 de setembre al matí les podreu reservar.

Com a novetats, enguany trobareu també ciències de l’esport, arqueologia, ciències fotòniques i neurociències aplicades amb interfícies cervell-ordinador.

Realitzat per Bit Blau