Què és EscoLab?
La ciència forma part de la nostra vida quotidiana i està en constant evolució. Us invitem a descobrir els últims avenços científics i els laboratoris més capdavanters de Barcelona de la mà dels propis investigadors.

De gener a abril de 2011 us esperen més de 80 tallers i activitats molt diverses, adreçades a l´alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius.

Totes les activitats són gratuïtes per als grups escolars.
La inscripció prèvia és imprescindible.

Places limitades. No us ho perdeu!

Consultar Activitats

Destaquem

Bloc de Consultoria de Recerca

Tens dubtes sobre el teu treball de recerca, no saps quin tema investigar, o vols donar a conèixer el que has fet? El bloc de la Consultoria de Recerca té l'objectiu d'orientar l'alumnat de 4t d'ESO i batxillerat i t'ajudarà a respondre aquestes preguntes.

El consultor de recerca no substitueix en cap cas el professor(a) tutor i no participa en el procés d'avaluació final del treball de recerca, que correspon a cada centre.

Realizado por Bit Blau