Què és EscoLab?
Científics i científiques de Barcelona han organitzat activitats en els mateixos laboratoris, universitats, i empreses on treballen. Entre els mesos de gener i abril de 2010 trobareu un ampli ventall de propostes, especialment dirigides als alumnes de secundària, batxillerat, i cicles formatius.

Des de programar robots i aprendre a maniobrar vaixells, fins a explorar un laboratori de microbiologia, experimentar una “smart room”, o preguntar a un investigador què es fa per lluitar contra el càncer. I el més important, podreu ficar el nas dins del seu laboratori. Aquestes són només 5 de les més de 50 activitats que us estan esperant.

Totes les activitats són gratuïtes per als grups escolars.
La inscripció prèvia és imprescindible.

Destaquem

BLOC DE CONSULTORIA DE RECERCA

Tens dubtes sobre el teu treball de recerca, no saps quin tema investigar, o vols donar a conèixer el que has fet? El bloc de la Consultoria de Recerca té l'objectiu d'orientar l'alumnat de 4t d'ESO i batxillerat i t'ajudarà a respondre aquestes preguntes.

El consultor de recerca no substitueix en cap cas el professor(a) tutor i no participa en el procés d'avaluació final del treball de recerca, que correspon a cada centre.

Per a més informació: BLOC CANAL RECERCA

Realizado por Bit Blau