Reserves
Per poder participar en les activitats del programa EscoLab, tingues en compte el següent:

• Sempre serà necessari reservar l´activitat.
  • Només pot fer reserves el professorat dels centres educatius de Barcelona. No s´acceptaran reserves d´alumnes a títol individual.
  • Els grups s´han d´adequar al nombre de places i al nivell educatiu que s´indica a l´activitat.
  • Es requereix com a mínim un docent cada 10 estudiants.
  • Les reserves únicament es podran gestionar a través del telèfon/correu electrònic de contacte indicat a la columna Reserves, de la taula Resultats de cerca on apareix l´activitat seleccionada. Us demanem que no truqueu a cap altre telèfon de les entitats organitzadores.

Dades que caldrà aportar per dur a terme la reserva:

1- Nom i telèfon del Centre Educatiu.
2- Nom i cognoms, telèfon i correu electrònic de contacte del docent responsable del grup.
3- Nombre d´estudiants i nivell educatiu (1r, 2n,3r,4t d´ESO, Batxillerat, cicle formatiu mitjà o cicle formatiu superior).

Realizado por Bit Blau