Què és EscoLab?
La Ciència forma part de la cultura i del pensament. De fet, encara que moltes vegades no en som conscients, la ciència està també present en totes les activitats de la vida quotidiana. Us convidem a conèixer, gaudir, pensar i opinar sobre què significa fer ciència avui en dia i quin és l´impacte de les seves aplicacions.

Com són els "laboratoris" actuals? Què s´hi fa? Com s´hi treballa? Científics i científiques de Barcelona han organitzat activitats dirigides a l´alumnat de secundària, batxillerat i cicles formatius, en els propis centres de recerca de la ciutat, les universitats i les empreses.

EscoLab posa al teu abast més de 100 activitats, entre els mesos de març i juny de 2007 on hi podràs trobar des de visites guiades per varies instal.lacions fins a tallers i cicles d´experiments on s´aplica la metodologia científica per resoldre problemes reals.

No te les perdis!

Realizado por Bit Blau